Volkswagen змінює стратегію на китайському ринку, розширюючи продажі автомобілів, розроблених у співпраці з FAW, на інші країни. Першими регіонами стануть країни Близького Сходу, де з’являться седани Magotan і Sagitar. Ці моделі, які мають спільну платформу, можуть бути продані під відомими назвами Passat і Jetta. Також Volkswagen планує експортувати автомобілі під брендом Jetta до країн Центральної Азії. Крім того, компанія підтвердила перезапуск бренду Jetta в Китаї з випуском електрифікованих моделей для доступного сегмента. Volkswagen прогнозує, що бюджетні електромобілі будуть популярні на китайському ринку, і планує до кінця десятиліття випустити 50 нових енергоефективних моделей, з яких 30 будуть повністю електричними.
Volkswagen почне експортувати свої китайські моделі за кордон

Залишити відповідь