Японський автовиробник Suzuki представив оновлений фірмовий знак, який був оновлений вперше з 2003 року. Значок “S”, що використовується з 1958 року, залишився в тій же формі, але отримав новий вигляд: став плоским з тонкими контурами по краях та сріблястим кольором, що нагадує матовий алюміній. Відхід від хромованого 3D-оформлення робить логотип сучаснішим і більш екологічним у виробництві. Президент компанії Suzuki Тосіхіро Сузукі пояснив, що це рішення відповідає вимогам сьогодення та дозволить краще виглядати на екранах смартфонів. Оновлений знак буде вперше представлений на концепт-карах 30 жовтня 2025 року на виставці Japan Mobility Show, після чого буде поступово впроваджений у всі серійні моделі автомобілів Suzuki. Через незмінні пропорції емблему можна буде встановити навіть на вже існуючі автомобілі без необхідності оновлення дизайну.
Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років

Залишити відповідь