У серпні частка компанії Tesla на ринку електромобілів у США впала до найнижчого за вісім років рівня. Якщо колись Tesla володіла понад 80% ринку, то в серпні ця частка скоротилася до 38%. Це вперше, коли частка Tesla опустилася нижче 40% з жовтня 2017 року. Причиною зниження продажів стали збільшення кількості конкурентів, які пропонують знижки та вигідні умови лізингу. Наприклад, інші виробники, такі як Hyundai, Honda, Kia, Toyota та Volkswagen, активно збільшують продажі своїх електрокарів завдяки бонусам та акціям. Tesla також збільшила продажі, але цього виявилося недостатньо, щоб утримати свою частку ринку. Крім того, довготривале неоновлення модельного ряду Tesla, а також іміджеві проблеми, пов’язані з політичною діяльністю Ілона Маска та його співпрацею з президентом США Дональдом Трампом, також вплинули на спад популярності бренду серед американців.
Частка Tesla на авторинку в США впала до восьмирічного мінімуму

Залишити відповідь