CRM тільки для продажів? КВЦ “Парковий” ламає стереотипи з NetHunt CRM

Новини бізнесу - CRM тільки для продажів? КВЦ "Парковий" ламає стереотипи з NetHunt CRM

Команда КВЦ “Парковий” показує, як використання CRM може об’єднати маркетинг і продажі в єдину систему, дозволяючи ефективно взаємодіяти з клієнтами на будь-якому етапі. Після впровадження NetHunt CRM їм вдалося оптимізувати робочі процеси, звільнивши час для креативних завдань і нових ідей. CRM також дозволила команді отримати повний контроль над воронкою продажів та покращити взаємодію з клієнтами. Інтеграція з Looker Studio дозволила зекономити час на аналітику, а глибока сегментація та розуміння клієнта дозволили створити персоналізовані кампанії. Усі ці зміни допомогли КВЦ “Парковий” побудувати цілісну систему взаємодії з клієнтами, посилити співпрацю між відділами та досягати спільних бізнес-цілей. В результаті вони виявили, що CRM не лише автоматизує процеси, але й стає інструментом для зростання та стратегічного розвитку бізнесу.

Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *