Футбольний клуб “Динамо” (Київ) та мережа “БРСМ-Нафта” оголосили про партнерство, яке має важливе соціальне значення. Замість проведення великої презентації з дорогим промо-роликом, “БРСМ-Нафта” вирішила передати 300 тисяч гривень на потреби українських військових. Представники обох сторін підкреслили, що таке рішення відповідає філософії клубу та є кроком у майбутнє. Генеральний директор “Динамо” Дмитро Бріф відзначив, що співпраця з “БРСМ-Нафта” є рухом уперед у досягненні високих цілей. Обидві сторони вважають, що об’єднання заради перемоги України є надзвичайно важливим як на спортивній арені, так і на полі бою.
Новий партнер ФК “Динамо” (Київ) — БРСМ-Нафта підтримав ЗСУ

Залишити відповідь