YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами

Технології - YouTube перестав враховувати перегляди з блокувальниками реклами

У середині серпня виявлено, що на YouTube спостерігається значне зниження кількості переглядів у відео. Деякі автори повідомляють про те, що їхні перегляди впали практично вдвічі. Хоча сама компанія Google не підтвердила цю інформацію, відомості від аналітиків та невідкладні висловлення з боку Google свідчать, що причина може бути в блокувальниках реклами. Деякі автори відзначають, що перегляди з різних пристроїв, таких як телевізори, смартфони і планшети, залишилися стабільними, тоді як з комп’ютерів вони скоротилися приблизно на 50%. Google зазначив, що глядачі, які використовують блокувальники реклами, можуть впливати на точність підрахунку переглядів. Незважаючи на зниження переглядів, доходи від реклами залишаються на попередньому рівні, що може свідчити про те, що система не враховує перегляди з комп’ютерів, де блокувальники реклами поширені найбільше. YouTube також відкинув можливість впливу нових інструментів перевірки віку на базі штучного інтелекту на цю ситуацію.

Comments

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *